HUISREGELS

REGELS & VOORWAARDEN GASTENHUIS

Beste gast welkom in ons pension.

 

 

 

Lees deze belangrijke informatie a.u.b. Door uw boeking verklaart U zich akkoord met deze huisregels

 

 

 

Check in

– De normale inchecktijd begint om 15.00 uur tot 21.00 uur, maar er zal alles aan worden gedaan om eerdere of latere check-ins mogelijk te maken (indien van tevoren geregeld). Indien gewenst is het echter wel mogelijk de bagage voor het inchecken af te geven.

 

Uitchecken

– Uitchecktijd is om 11.00 uur. Laat het ons van tevoren weten als u later wilt uitchecken en we zullen ons uiterste best doen om aan uw verzoek te voldoen.

 

Kamersleutels bij aankomst

– De sleutels en afstandsbediening van de poort worden bij aankomst aan de gast overhandigd. De gast geeft de sleutels terug wanneer hij / zij vertrekt. Het is verboden de afstandsbediening of de sleutels aan iemand anders te geven.

Bezoekers worden niet geaccepteerd.

 

Kamersleutels bij vertrek

– Gelieve de kamersleutels op de deuren te laten. Gasten hoeven bij vertrek de deur niet op slot te doen. Sluit de deur echter volledig wanneer u weggaat en controleer of de lichten uit zijn

 

Kamersleutels tijdens langdurig verblijf

– Gasten die langdurig verblijven, moeten hun kamer op slot doen als ze naar buiten gaan en hun set sleutels bewaren voor de duur van het verblijf.

 

Sleutel kwijt of sloten beschadigd

– De kosten voor vervanging van verloren kamersleutels of beschadigde sloten zijn van toepassing en een bedrag van 30 EUR per verloren sleutel en 100 EUR voor vervanging van het slot dient onmiddellijk te worden betaald. Het verlies van de afstandsbediening wordt aangerekend aan 100EUR

 

Ontbijt

Ontbijt is niet inbegrepen.

 

Als u liever ontbijt, bestel dan bij het boeken van het appartement. Er wordt een ontbijtmand voor 2 personen klaargemaakt voor de prijs van 40 EUR

 

Roken of kaarsen

- Roken in huis is absoluut verboden.

– Roken buiten het huis bij de ingang is toegestaan, gebruik de asbakken die in de voortuin zijn geplaatst.

 

 

Waardevolle zaken, beveiliging en opslag

 

– Hoewel we alle verantwoordelijke stappen ondernemen om de veiligheid en beveiliging van onze gasten en hun bezittingen te waarborgen, blijven gasten eindverantwoordelijk voor hun eigen veiligheid en beveiliging.

– Houd kamers te allen tijde op slot bij afwezigheid.

 

Parkeren

– Parkeren is gratis indien beschikbaar en dient vooraf te worden besteld. Parkeer niet in de weg van de elektrische gemotoriseerde poort wanneer deze volledig open of half geopend is, aangezien deze na enkele seconden automatisch sluit.

– Laat geen waardevolle spullen achter in uw auto terwijl deze geparkeerd staat.

 

Toiletten

– Er mogen geen wattenstaafjes, tampons, maandverband of ander materiaal, anders dan toiletpapier, door het toilet worden gespoeld. Er zullen kosten in rekening worden gebracht voor elke blokkering.

 

Algemeen

– Gasten hebben geen toegang tot de overige kamers van het huis of tot het erf, tenzij de eigenaar de gasten daartoe uitnodigt.

- Vermijd het maken van lawaai of het storen van de buren of de eigenaar. Muziekinstrumenten, radio's, televisies, stereo's en/of andere bronnen van versterkt geluid moeten worden afgespeeld op een volume dat andere gasten niet zal storen of irriteren, waar we bijzondere aandacht aan zullen besteden geluidsbeperking tussen 22:00 uur en 8:00 uur, verzoeken we de gasten ook om geen lawaai te maken buiten het gebouw, op straat of direct voor het gebouw.

 

– Afval/vuilnis dient te worden opgeslagen in een overdekte container op het terras tot het wordt afgevoerd naar de inzamelcontainers.

 

Uw verplichtingen

Al onze kamers zijn zorgvuldig ingericht en voorbereid om u een ontspannen en comfortabel gevoel te geven. Zorg goed voor uw kamer en voor de andere ruimtes die tot uw beschikking staan. Andere gasten komen achter je aan, en ze zullen de plek net zo waarderen als jij.

Antieke meubels, decoratie, alles is geselecteerd voor uw welzijn, om uw verblijf bij ons tot een onvergetelijke ervaring te maken. Respecteer alstublieft de ruimtes, de meubels en toestelle, én het decor, en door dit te doen, toont u ons respect.

– Wij zullen u verantwoordelijk houden voor enige schade of verlies veroorzaakt aan ons eigendom door uw handelen of nalaten, verzuim, ongeval of nalatigheid.

Door bij ons te boeken, stemt u ermee in ons schadeloos te stellen en ons op verzoek een bedrag te betalen dat redelijkerwijs nodig is om dergelijke schade of verlies veroorzaakt door u te herstellen of te vervangen. Normale slijtage is uitgesloten.

– Meld eventuele ongevallen of incidenten in verband met materiële schade onmiddellijk !

 

Verantwoordelijkheid

– Au’ Do Do kan niet aansprakelijk worden gesteld als een van de volgende gebeurtenissen of omstandigheden het pension verhindert om zijn verplichtingen jegens gasten na te komen. Het pension zal echter de nodige maatregelen nemen om de overlast en het ongemak voor de gasten onder deze omstandigheden tot een minimum te beperken:

* Onvoorziene onderbreking van elektriciteit, wifi, water, riolering van en naar het gastenverblijf;

* Industriële acties, burgeropstanden of criminele activiteiten;

* Brand, vorst, overstroming, wind of een andere belangrijke gebeurtenis.

 

Terugbetalingen

– Er vindt geen restitutie plaats voor voortijdig vertrek, voor storingen aan verwarming, apparaten, etc. indien deze storing te wijten is aan weers- en/of andere omstandigheden waar de huiseigenaar geen invloed op heeft.

 

 

Milieu beleid

Wij zijn bezorgd om onze planeet en vragen van onze gasten rekening te houden met :

 

* Verlichting uit te schakelen wanneer niet in gebruik;

* Ervoor te zorgen dat kranen na gebruik altijd goed worden dichtgedraaid;

* Vermijd onnodig gebruik van handdoeken - gebruik gewoon wat u nodig heeft!;

* We sorteren het afval , d.w.z. papier, plastic, metaal en glas worden gesorteerd. Er zijn  containers op het terras of op de begane grond. Bij twijfel vraag het ons.

* Gasten maken hun eigen bedden op en ruimen hun spullen op.

* Gasten moeten pantoffels dragen in het appartement

 

 

 

We wensen U een super aangenaam verblijf

 

 

Au’Do do

 

GUEST HOUSE RULES & CONDITIONS

Dear Guest welcome to our Guesthouse .

 

Please read this important information

 

 

Check-in

– Normal Check In time starts at 15h00 untill 21h00 , but every effort will be made to accommodate earlier or later Check Ins (if arranged in advance). It is however, to drop off luggage prior to Check In if desired.

 

Check-out

– Checkout time is at 11H00 am. Please tell us in advance if you require a later Checkout and we will do our utmost to accommodate your request.

 

Room keys on arrival

– The keys and remote control of the gate will be handed to the guest by arrival. The guest returns the keys when he/she leaves . It is forbidden to give the remote conrol or the keys to someone else.

Visitors are not accepted .

 

Room keys on departure

– Please leave the room keys on the doors. Guests do not have to lock the door on departure. However please close the door completely when leaving, and check to turn of the lights

 

Room keys during long term stay

– Long term stay over guests must lock their rooms on their way out and keep their set of keys for the duration of stay.

Lost key or damage to locks

– The cost for replacement of lost room keys or damaged locks is applicable and a total amount of 30EUR per lost key, and 100EUR for lock replacement to be paid immediately. The loss of the remote control will be charged at 100EUR


Breakfast

Breakfast is not included.

 

If you prefer to have breakfast, please  order when you book the apartment.A breakfast basket for 2 persons will be prepared  for the prize of 40 EUR

 

Smoking or candles

– Smoking is completely forbidden inside the house.

– Smoking is permitted outside the house at the entrance, please use the ashtrays placed in the front yard.

 

Valuables, security and storage

 

–  Although the guesthouse management takes responsible steps to ensure the safety and security of all guests and their possessions, guests retain final responsability for their own safety and security.

– Keep rooms locked at all times when absent.

 

Parking

– Parking is available free of charge if available and has to be ordered beforehand. Do not park in the way of the electrical motorized gate when in a fully open or half way open position as it closes automatically after a few seconds.

– Do not leave any valuables inside your car while it is parked.

 

Toilets

– No cotton buds, tampons, sanitary pads or any other material, other than toilet paper may be flushed down the toilet. Charges will occour for any blockage.

 

General

– Guests have no access to the other rooms of the house or to the yard , unless the owner inivite the guests to do so .

– Avoid making noise or disturbing the neighbours or the owner .Musical instruments, radios, televisions, stereos, and/or any other source of amplified sound shall be played at a volume that shall not disturb or annoy other guests we shall pay particular attention to limiting noise between the hours of 10:00 p.m. and 8:00 a.m. , we also request the guests to restrain from making any noise outside the building, in the street or directly in front of the building.

 

– Trash/garbage need to be stored in a covered containers on the terrace until removed to the collection containers.

 

 

Your Liabilities

All our rooms have been carefully decorated and prepared to help you feel relaxed and comfortable. Please take care of your room as well as of the other areas at your disposal. Other guests will come after you, and they will appreciate the place just like you did.

Antique furniture, decoration , everything have been selected for your well-being, to make your stay with us a memorable experience. Please respect the place and the décor, and by doing so, you show us respect.

– We will hold you responsible for any damage or loss caused to our property by your acts or omissions, default, accident or neglect. By booking with us you agree to indemnify us and to pay us on demand an amount reasonably required to make good or to rectify such damage or loss caused by you. Normal wear and tear are excluded.

– Please report any accidents or incidents to the guest house management in connection with any property damage.

 

General incapacity

– Au’ Do Do cannot be held liable if any of the following events or conditions prevents the guest house from fulfilling its obligation to guests. However, the guest house will take necessary steps to minimize disruption and discomfort to guests under these conditions:

* Unanticipated interruption to electricity, water, sewage to and from the guest house;

* Industrial actions, civil uprising or criminal activity;

* Fire, frost, flooding, wind or any other force major event.

 

Refunds

– There will be no refunds for early departures, for breakdowns of heater, appliances, etc, if said breakdown is due to weather and /or other conditions over which the house owner has no control.

 

 

Environmental Policy

Guesthouse are dedicated to the protection of our planets resources and would encourage our guests to help us by:

 

* Guests have to wear home slippers in the apartment

* Switching off lights when not in use;

* Ensuring that taps are always turned off after use;

* Avoiding the unnecessary use of towels – just use what you need!;

* We will sort the recyclable rubbish collected from guest rooms i.e. paper, plastic, metal and glass;

* We thank you in advance for your comprehension and co-operation.

* Guests make their own beds and tidy their belongings.



Booking Au' Do DO means you agree with the Home Rules 


We wish you a very nice stay 


Au' Do Do